Top

Pomoc


1. Jak założyć konto?

Aby założyć konto w systemie, przejdź na stronę Załóż konto. Następnie wpisz swoje dane, adres email, imię, nazwisko, PESEL i wymyśl hasło. Musisz wypełnić wymagane pola oznaczone *. Jeżeli, pominiesz jakąkolwiek pozycję konto nie zostanie utworzone. Jeżeli uzupełniłeś dane i zaakcpetowałeś klauzule, wciśnij przycisk Załóż konto

Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, który pozwoli na dokończenie rejestracji. Kliknij w niego - pozwoli to na przekierowanie do strony logowania i wejście na nowo utworzone konto.

Po aktywacji konta zaloguj się. Użyj wpisanego adresu e-mail i hasła. Pamiętaj, że ze swojego konta możesz zakupić bilety dla siebie i swoich znajomych/rodziny (maksymalnie 10 sztuk). W przypadku imprez z identyfikacją będziesz potrzebował podać ich dane osobowe (imię, nazwisko, PESEL), gdy identyfikacja nie jest wymagana będziesz mógł zakupić do 10 biletów od razu ze swojego konta. 

 

 

2. Nie dostałem linku aktywacyjnego

W sytuacji, gdy podczas rejestracji konta nie został przesłany do Ciebie, na podany adres e-mail link aktywacyjny, wejdź w zakładkę Zaloguj i naciśnij na "Nie otrzymałem linka aktywacyjnego". Musisz wówczas wpisać w wyznaczone pole maila, wykonać zadanie captcha i nacisnąć przycisk Wyślij.

Ponownie na maila otrzymasz link aktywacyjny.

Pamiętaj, że link aktywacyjny działa tylko 24 godz. od momentu otrzymania maila. Jeśli e-mail nie przychodzi prawdopodbnie popełniłeś literówkę w swoim adresie e-mail. W takim wypadku skontaktuj się z nami pod adresem bilety@podkarpackizpn.pl.

 

 

3. Logowanie do systemu

Jeśli dokonałeś już rejestracji konta, przejdź do zakładki Zaloguj się dostępnej w menu głównym. Wpisz w wyświetlonym oknie adres e-mail i hasło. Następnie naciśnij Zaloguj się. Zostaniesz przekierowany na stronę główną z poziomu której możesz wejść w swój profil oraz dokonać zakupu.

  

Uwaga! Jeżeli zostanie wprowadzona nowa klauzula, która jest wymagana, wyświetli Ci się ona po zalogowaniu. Korzystanie z konta będzie możliwe po jej akceptacji.

 

 

4. Edycja danych

W celu zmiany swoich danych, zaloguj się i przejdź do strony Edycja profilu.

Po dokonaniu potrzebnych modyfikacji wciśnij przycisk Zapisz. Twoje dane zostaną zmienione.  Jeśli nie jesteś uprawniony do zmiany danych skontaktuj się z nami.

 

 

5. Jak kupić bilet?

Zakupić bilet na wybrany mecz możesz bezpośrednio ze strony głównej lub w zakładce W sprzedaży. Postępuj zgdonie z poniższą procedurą:

a) wybierz mecz  - naciśnij na Kup bilet;

b) wybierz sektor - gdy chcesz powrócić do wyboru meczu zaznacz Zrezygnuj z zakupu;

c) wybierz miejsca (można wybrać maksymalnie 10 miejsc) - jeżeli chcesz powrócić do wyboru sektora kliknij Zmień wybrany sektor, w przeciwnym wypadku Przejdź dalej;

d) potwierdź dane osobowe i wybierz rodzaj biletu;

e) wprowadź dane pozostałych osób dla których chcesz zakupić bilet;

f) wciśnij przycisk Rezerwuję i płacę.

Płatności możesz dokonać od razu (Płacę teraz), za pośrednictwem Operatora Płatności lub w późniejszym czasie (Zapłacę później). Wybór drugiej opcji spowoduje, że wszystkie nieopłacone bilety/karty kibica będą widoczne na stronie Moje bilety i umożliwi dokończenie transakcji w późniejszym czasie. 

 

 

6. Przegląd zarezerwowanych biletów i karnetów

Aby móc przeglądać listę dokonanych rezerwacji, musisz być zalogowany. Po zalogowaniu przejdź na stronę Moje bilety, na której wyświetlana jest lista zarezerwowanych oraz kupionych biletów i karnetów. Za pomocą przycisku Szczegóły możesz podejrzeć informacje dotyczące transakcji. 

Jeśli zapłaciłeś za bilet/karnet za pomocą serwisu Przelewy24, w wierszu widoczna będzie ikona checked, z kolei gdy zarezerwowałeś, lecz nie dokonałeś przelewu, wyświetlona zostanie ikona reservation. Trzeci rodzaj ikony - hourglass - informuje o oczekiwaniu na potwierdzenie płatności (taka ikona pojawia się też, gdy rozpocząłeś transakcję i coś poszło nie tak - wówczas system zablokuje możliwość ponownego opłacenia transakcji przez 2h. Cierpliwie czekaj i po 2h system umożliwi Ci ponowne opłacenie transakcji). 

 Jeżeli impreza się odbyła, a zaistnieje konieczność podglądu szczegółów, wystarczy, że skorzystasz z opcji Pokaż starsze

 

 

7. Gdzie znajdę bilet do samodzielnego wydruku?

Wydruk biletów dotyczy wyłącznie tylko tych, które zostały już opłacone. Ich wykaz znajduje się na stronie Moje biletyNaciśnięcie ikony drukarki przy danym zakupie wyświetli bilet, który można bezpośrednio wydrukować lub pobrać w postaci pliku PDF. Na bramach wejściowych możesz mieć elektroniczny bilet - rozświetl maksymalnie ekran i przybliż kod kreskowy, następnie odbij się na czytniku kodów kreskowych.

 

 

8. Jak wejść na stadion?

Aby wejść na stadion musisz wydrukować bilety w domu. Są one dostępne w zakładce "Moje Bilety". Pamiętaj, że najważniejsze jest, aby dobrze wydrukowana była część z kodem kreskowym (nie może być wyblakły, ucięty itp.), w przeciwnym razie nie będziesz mógł przejść przez bramę na stadion. Możesz mieć również elektroniczny bilet - rozświetl maksymalnie ekran i przybliż kod kreskowy, następnie odbij go na czytniku kodów kreskowych na bramofurcie. Jeśli szkło w Twoim telefonie jest rozbite może również się okazać, że czytnik nie będzie w stanie przeczytać Twojego kodu kreskowego.